tisdag 26 augusti 2014

Fler nya tyger!!!

Igår, när jag kom hem, hade jag fått de efterlängtade tygerna från Hoffman Fabrics höst/vinterkollektion 2014. Tygerna är i en helt underbar kvalitet, och det märks att de är tryckta på en särskild bomullskvalitet. Under ett par års tid har jag tyckt att de tyger som Hoffman Fabrics haft, inte har varit av en design som tilltalat mig, men nu kändes det helt rätt att köpa in de här tygerna.
Här nedan kommer bilder på 12 av de 16 som jag fick hem igår.

Hoffmantyger med silvertryck!
Hoffmantyger med guldtryck!

Fler tyger med silvertryck!

Tyger med både guld- och silvertryck.
 
I kväll när jag kommer hem från jobbet skall jag göra i ordning de sista fyra tygerna, som jag lägger upp bild på senare. Nu gäller det även att försöka göra något kreativt av de här tygerna.
 
 
Hoppas vi ses på lördag när jag har öppet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar