måndag 11 augusti 2014

Slut på Semestern!!!

Nu är det slut på semestern och i morgon skall jag åter till jobbet. Har varit i Birmingham under tiden 2014-08-06--10, på Festival of Quilts 2014. Har sett så många vackra täcken, och fått en hel del inspiration, och vill inte alls börja jobba igen. Det hade varit skönt att ha haft ytterligare en veckas ledighet.

Idag har jag förberett en del inför Quiltköping som hålls 5 - 7 september 2014 i Lidköping. Det brukar vara ett fantastiskt evenemang och till Er som tycker det är roligt med allt vad handarbete heter, och då särskilt sömnad av lapptäcken, så hoppas jag att Ni har möjlighet att åka. Det är väl värt ett besök.

När jag var i Birmingham hittade jag ett jättefint japanskt tyg med ugglor på, och idag har jag lyckats sy klart en liten väska av det tyget.


Jag hoppas vi ses i Lidköping i September.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar