fredag 23 oktober 2015

Syfestivalen har startat!

Idag,har första dagen av Syfestivalen klarats av, och just nu känner jag mig ganska trött och kommer snart att krypa till kojs för att försöka sova. I morgon är en ny dag, och då hoppas jag att det kommer lika många besökare som idag. Skall bli spännande att få se statistiken över antalet besökare. Här kommer i alla fall en bild från min monter, så som den såg ut alldeles innan mässan öppnade. Monternumret är B06:12. Så har Ni vägarna förbi hoppas jag att Ni kommer och hälsar på mig.

For my foreign followers:
Today, the first day of the big sewing event, Syfestivalen, at the Stockholm International Fair, in Älvsjö, has passed by, and I have promised to show a picture of my Booth, which is located in the area B06:12, If you plan to visit the fair, come by and say "Hallo".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar