torsdag 18 augusti 2016

Nya tyger som kom hem 2016-08-17

Igår fick jag hem en sändning tyger från Danmark. Här lägger jag upp en bild på dem. Tygerna har bland annat väldigt vackra höstlöv och sedan finns tre stycken tyger till dem som stämmer överens i färgerna med höstlöven. Sedan lägger jag upp en bild på de tre kaleidoskoptyger som jag sytt en del kaleidoskopblock av, bland annat de blå som jag lagt upp bild på tidigare. Här ser Ni hur tygerna ser ut och man kan inte föreställa sig att man kan sy så många olika kaleidoskopblock av dem.

For my foreign followers:
Yesterday I received a shipment of fabrics from my supplyer in Denmark. Five different autumn inspired fabrics, which colour scheeme I really like. And then I post a picture of the three fabrics I used for my Kaleidoscope quilts.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar