onsdag 13 mars 2019

Påminnelse öppet i syateljén 23 mars 2019 kl. 10.00 - 14.00

Vill bara påminna om att jag kommer att ha öppet i min Syateljé den 23 mars 2019 mellan kl. 10.00 - 14.00.

Jag har bjudit in Torun Labedzki, som kommer till min ateljé för att demonstrera Deb Tuckers fantastiska quiltlinjaler. Linjalerna är designade för att underlätta sömnaden av otaliga lapptäcksblock och mönsterkombinationer av block. Med användningen av de här linjalerna kan man på ett enkelt sätt få exakt storlek på de i blocken ingående mönsterdetaljerna. Torun Labedzki är en certifierad återförsäljare och lärare för Deb Tucker linjalerna i Sverige.

Tag nu chansen att få se hur man på ett enkelt sätt kan sy olika lapptäcksblock och få ett exakt och fantastiskt resultat.

Jag tänker även bjuda på lite "bubbel" och tilltugg.

Ni är alla hjärtligt välkomna till min lilla Ateljé den 23 mars 2019.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar