söndag 14 april 2019

Sysöndag med Sy-gruppen 2019-04-14

Idag skall vi i sygruppen ha en sysöndag, och det skall bli så trevligt. Nu måste jag skynda mig så att jan kommer någotsånär i tid. Igår lyckades jag i alla fall sy klart en necessär efter mitt mönster: Christl's Stora Necessär. Den borde ha varit klar till den 7 april 2019, då jag hade kurs på det här mönstret för en grupp damer i sygruppen Flink i Handen. Men tyvärr blev det inte så. Sedan känner jag mig inte heller så nöjd med den kursdagen. Tyvärr hann jag inte med som jag hade velat, och det var bara ett par av damerna som hann få sin necessär färdig. Därför hoppas jag att jag kan få komma till dem ytterligare en dag, så att vi kan göra klart deras necessärer.
Vill även informera om att jag nu fått hem blixtlåslöpare i form av hjärta till det nya blixtlåset med guldspiral. Så nu har jag flera hjärtan till försäljning.


For my foreign followers:

Today I am going to have nice day sewing with my friends. I have to hurry a Little, so that I will arrive somewhat in time to the Group meeting. I will also post a Picture of a small purse made with my pattern: Christl's Stora Necessär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar