onsdag 20 november 2019

Lite sömnad efter långt uppehåll!

Den här veckan har jag, trots att jag igår låg med feber och ont i halsen, lyckats sy klart några påbörjade necessärer idag. Två av necessärerna hade jag sytt klart tidigare, och de tre sista är sådana som blivit klara idag. Känner att jag ändå lyckats åstadkomma något. Tyvärr har inte sömnadsglädjen riktigt infunnit sig efter Sy- och hantverksfestivalen. Men jag hoppas ju att den skall infinna sig igen.

For my foreign Followers:

This week, I have managed to finish some small purses, that have been lying around half finished. The urge to sew has not been on top since the Sewing- and Crafts Fair at the Stockholm International Fair, at the end of October 2019. I do hope that the joy of sewing will return and that I will finish some of my WIP-projects (work in progress projects). They are too many.

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar