onsdag 22 januari 2020

Inventerings-REA den 25 januari 2020

Vill bara påminna om att jag kommer att ha inventerings-REA i syateljén den 25 januari 2020, och har då öppet mellan kl. 10.00 - 15.00.
Idag, den 22 januari har jag sytt en ny modell av necessär, som egentligen är en förminskning av en väskmodell som jag ritade för flera år sedan. Måsta även sy upp väskan i rätt storlek, för jag tror att det kan vara bra att äntligen göra klart mönstret till den här modellen.

Just nu ligger jag endast 7 necessärer back i förhållande till mitt nyårslöfte. Jag börjar inse att jag kanske inte kan hålla nyårslöftet.

Välkomna till mitt inventerings-REA den 25 januari 2020.

For my foreign followers:
On Satyrday, January 25, 2020, I  will have a SALE in my studio. Having baught too many fabric bolts, I need to sell off some of the bolts to be able to fit the newcoming fabrics into my book shelves. Today, I have also made a new purse, actually a smaller version of a bag pattern I designed many hears ago, but the pattern has never been finalised, which I think, I should try to do.

At present, I am only lacking seven purses, in regard to my newyears promis, to make one purse every day. I am starting to realize that I might not be able to keep this promise.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar