onsdag 8 januari 2020

Öppet lördagen den 18 och den 25 januari 2020

Nu har ett nytt år startat, och jag försöker nu gå igenom inventeringen i min syateljé, och har då hittat en hel del som jag kommer att REA bort den 25 januari, när jag har öppet i min lilla syateljé. Jag kommer även att ha öppet den 18 januari. Som vanligt är öppettiderna mellan kl. 10.00 - 14.00. Januarirean den 25 januari kommer det att finnas en hel del tygbitar 33 x 110 cm för 35 kr st, samt en hel del tygrullar till priset 85 kr per meter. Om man köper det som är kvar på rullen drar jag av ytterligare 10 % på 85 kr. Välkomna till januarirean.

Just nu går jag i väntans tider. Skulle fått en tygleverans igår, men det kom igen så nå får jag ringa speditören och höra vart leveransen tagit vägen. Det här är inte roligt när det händer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar