fredag 17 januari 2020

Gårdagens sömnad 2020-01-16

Här lägger jag nu upp bilder på gårdagens sömnad. Gjorde klart sex necessärer som jag påbörjade den 15 januari. Det går nämligen inte att sy sex necessärer på en dag. Hur gärna jag än skulle vilja att det gjorde det, men det är omöjligt. Nu ligger jag bara 4 under mitt nyårslöfte att sy en necessär varje dag. Idag blir det inte så mycket sömnad, måste städa syateljén inför att jag skall ha öppet i morgon den 18 januari. Då måste ateljén se presentabel ut. Önskar alla mina  vänner en underbar dag idag och en underbar helg.

For my foreign followers:
Below you will find picutures of six small purses that I managed to finish yesterday. I started to make them the day before yesterday, and am now aware of the fact that it is impossible to make six purses in one day. In regard to my new years promise, to make one purse a day, I am now lacking four to keep up with this promise. But today, I will not be able to make any purses, since I have to tidy up my studio, before having an open house on January 18, 2020. The studio must look at its best, I do not want to be ashamed of the mess I am able to create. This is something I do not want my friends or customers to see. Wishing you all a wonderful day today and a really nice weekend.


 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar