söndag 12 januari 2020

Nya tyger och lite sömnad

Som jag skrivit i tidigare inlägg, så skulle det komma hem nya tyger, och de här tygerna har nu kommit hem torsdagen den 9 januari. Jag väntar på ytterligare en leverans som kommer under den kommande veckan, förmodligen den 15 januari. Nu har det kommit hem en hel del nyheter, och det är så roligt att jag nu har en hel del tyger som jag måste försöka sy upp något utav.

Jag har under veckan som varit lyckats sy två necessärer, en med ett tyg som kom den 9 januari och en av ett tygprov, som jag fått tidigare.

Som jag meddelat tidigare så kommer jag att ha öppet i syateljén den 18 januari mellan kl. 10.00 - 14.00. Välkommen in och se alla nya vackra tyger som kommit hem nu.

For my foreign followers:
During the first week of January 2020, I have received a lot of new fabrics, and more fabrics are on their way, approximately arriving on January 15, 2020. Now I have a lot of ideas of what to do with these fantastic fabrics, and it will be so fun to try to make something of them to show at the upcoming Sewing and Crafts Fair, at the Stockholm International Fair, Alvsjö, during February 14 - 16 2020. I will have to work hard to be able to show some of the fabrics in new small quilts and purses.


 

 


Framsida 
Baksida 


Necessär sydd av tygprover

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar