lördag 30 april 2022

Sköna Maj välkommen .....

 God morgon, Idag är det 1 maj 2022. Tänk nu skall äntligen vårvindarna ta över från kylan som ju fortfarande kommer in över vårt land. Hoppas på en fantastiskt vacker vår och ser fram mot att se den skira grönskan.

På tygfronten har det också kommit hem en del nya tyger, som jag tyvärr inte har bild på än, men jag har i alla fall sytt en liten rund necessär med ett av de  nya tygerna. Den med små kaniner på grönbete i sommarhagen. 

Sedan har jag även sytt en liten rund necessär med ett tyg som jag köpt av min vän och butiksägare till quiltbutiken Nallerina. Det är den lilla necessären med Bichon Frisée hundarna.

Och till sist så blev det även en liten rund necessär med ett tyg designat av Tim Holtz. 

Nu planerar jag att ha öppet i min syateljé igen den 7 maj 2022 mellan kl. 10.00 - 14.00.

Hoppas många syglada tänker titta förbi. Under kommande vecka förväntar jag mig även en tygleverans med 8 nya tygrullar. Det är så spännande, eftersom jag tyvärr glömmer bort vad jag beställt och då blir öppnandet av kartonger med tyger extra spännande. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar