tisdag 3 januari 2017

Gott Nytt År 2017

Nu har det varit tyst om mig ett tag. Jag har inte varit så aktiv när det gäller sömnad och att vara nere i syateljén för diverse andra arbetsuppgifter de sista veckorna under 2016. Nu känner jag att det är dags att ta lite nya tag och försöka städa upp röran i syateljén samt försöka skapa lite nya små väskor, dukar och eventuellt även göra klart ett par större UFO:n som ligger nerpackade i diverse lådor.
Jag planerar i vilket fall som helst att ha öppet i syateljén sista lördagen i januari, den 28 januari, mellan kl. 10.00 - 14.00. Då planerar jag att ha inventerings-REA på en massa tygbitar 33 x 110 cm samt även tyger på metervara, för 98 kr per meter. Jag behöver få plats för nya tyger som skall komma hem under slutet av januari alternativt början av februari. Sedan kommer det många nyheter under mars och april månad.

Vill tacka alla mina vänner för ett trevligt år 2016. Verksamheten i  min lilla syateljé fördubblade sin omsättning 2016, så jag ser fram mot ett lika givande år 2017. Hoppas att Ni alla fortsätter med sömnad av olika alster i lappteknik. Det finns ju fortfarande så mycket roligt att pröva på, och mönsterkombinationerna är oändliga.

Jag ser fram mot att träffa Er under 2017.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar