söndag 15 januari 2017

Nya tyger och info om REA 2017-01-28

Nu har jag äntligen fått hem en tygleverans som jag väntat på sedan september 2016. Här nedan kommer bilder på tygerna och en liten necessär som jag lyckats sy upp av ett av tygerna som kom hem onsdagen den 11 januari. Det kom hem 7 tyger ur en serie som heter Valley of the Kings 2. Sedan kom det även hem 8 nya nyanser av en tygserie som heter Quilters Linen. Nu har jag nästan 50 olika färger av det tyget i lager.

Jag planerar även för öppet i syateljén den 28  januari och tänker då ha inventeringsrea. Många tyger för 98 kr per meter samt en hel del tillklippta 33 x 110 cm bitar för 35 kr st. Välkomna till mitt "öppet hus". Kommer även att sälja ut en del böcker och en del quilttidningar till mycket bra pris.

Här kommer bilderna på tygerna och på den lilla necessären.

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar