torsdag 18 juli 2019

Öppet i Syateljén 20 och 27 juli 2019

Som jag tidigare informerat om, kommer jag att ha öppet i syateljén både den 20 och den 27 juli 2019 mellan kl. 10.00 - 12.00.

Jag läste idag ett inlägg på min Facebook-sida, att jag förra året den 28 juli 2018 hade bestämt mig för att ha sommarrea bland mina tyger.

Detsamma kommer jag att göra i år, men då den 27 juli 2019. Jag kommer att ränsa ut en stor mängd av mina tygrullar som jag har i bokhyllorna, och jag kommer att REA bort en hel del av de här tygerna, eftersom jag nu fått hem så mycket nytt, så jag måste göra plats för de nya tygrullarna. Det här innebär att jag kommer att ha priser på mellan 60  och 100 kr per meter för de tyger som jag har dukat upp på mitt skrivbord.

Välkommen till min Atelje både den 20 och den 27 juli.

Här nedan kommer bilder på en del av de nya tygerna som kommit hem i förra veckan.

For my foreign followers:

As I have mentioned before, I will have my studio open for visiting, on July 20 and July 27, 2019.
On July 27, 2019, I will have a big sale of fabrics, which will be displayed on my large office table in the studio. The prices for these fabrics will range from between 60 to 100 SEK per meter. I need to sell off some fabrics, since I have received a lot of new ones last week, and am expecting Another shopment tomorrow with Another 25 bolts.

Belos you will find Pictures of some of the fabrics arriving last week.

Tyger från Timeless Treasures
tyger från Timeless Treasures


Paneler för väsksömnad
Tyger Vitt på Vitt, fantastisk kvalitet



Kona-Cotton Solids, nyhemkommet
Kona Cotton Solids, nyhemkommet



Kona Cotton Solids, nyhemkommet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar