fredag 19 juli 2019

Tygleverans 2019-07-19

Igår kom det hem ytterligare en stor tygleverans. Tänk att man går i väntans tider och när de levereras så är det alltid lika roligt att se vad som finns i paketen. Trots att jag har så mycket tyger, så känns det roligt att kunna fylla på med nyheter.

Idag har jag öppet i min syateljé mellan kl. 10.00 - 14.00 och jag hälsar alla mina syvänner välkomna till mitt lilla smultronställe.

For my foreign followers:

Yesterday, I received a large delivery of fabrics. It is like you feel excpecting and when the fabrics finally arrive, you get so excited of what the parcels will contain. Though, I have such a large amount of fabrics in my Little studio, it is Always fun to be able to show your customers some new fabrics.

Today I have my Little  studio open between 10.00 to 14.00 and I wish all my sewing friends welcome.

Below you will find Pictures of the fabrics.

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar