fredag 25 augusti 2023

Öppet i min lilla syateljé 26 augusti 2023

 God förmiddag. Sitter just nu och planerar att jag skall gå ner till Syateljén för att fortsätta sy på mitt dubbelsängstäcke. Men för att det inte skall bli alltför långtråkigt att sy de 220 quiltblocken, så måste jag bryta av med lite annan sömnad då och då. Trots att jag inte känt mig på topp under veckan som varit (har fortfarande känning av mitt "Ryggskott"), så har jag ändå lyckats sy klart en liten necessär av tyger som jag fått hem för ett tag sedan. Syr man inte upp något av tygerna som kommer hem så är det ju ingen som vet att de finns i min lilla Syateljé. I morgon lördagen den 26 augusti har jag som vanligt öppet mellan kl. 10.00 - 14.00. Det har kommit hem en hel del nya tyger under augusti månad som man kan komma och botanisera bland. Välkomna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar