torsdag 14 september 2023

Öppet i syateljén lördagen den 16 september 2023

 God förmiddag! Idag, torsdagen den 14 september 2023 sitter jag och tittar på en kommande tygleverans, som jag hoppas få hem i morgon fredagen den 15 september. Nu har halva september månad snart kommit halvvägs och det är inte klokt vad tiden rinner iväg. Förra lördagen den 9 september 2023 var det ju Kulturnatt i Uppsala. Även vid årets event på Akademihotellet i Uppsala, så hade jag fått inbjudan att vara en av utställarna. Det var som vanligt ett mycket välarrangerat event och många besökare. Ser redan nu fram mot att få vara en av utställarna vid 2024 års Kulturnatt.

På lördagen den 16 september kommer jag att ha öppet i min syateljé som vanligt mellan kl. 10.00 - 14.00. Välkomna!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar