tisdag 2 juni 2020

Ny månad och nya öppettider i syateljén

God morgon alla mina syvänner. Igår hade jag ett mycket trevligt telefonsamtal från en vän, som undrade om jag inte kunde ha lite öppet i min syateljé. Verksamheten har ju varit nerstängd nästan helt och hållet, och jag har inte haft öppet sedan slutet av mars månad, och det har ju med dessa Corona-tider att göra. Naturligtvis måste vi vara försiktiga, vi som är lite 70+, men jag kan ha öppet i syateljén på det sätt som min vän föreslog, nämligen att om det är så att någon vill handla, så kan man ringa till mig innan, så gör jag i ordning beställningen, och den kan då hämtas vid min dörr, och varorna kan betalas med Swish till mitt swishkonto.

Har ni behov av lite tyg och förströelse i de här coronatiderna, så är Ni välkomna att höra av Er.

Här kommer en bild på ytterligare ett litet block som jag sytt med de fantastiska Deb Tucker linjalerna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar